piątek, 23 listopada 2018

Przywitanie

Witam wszystkich serdecznie


Nazywam się Patrycja, niedawno dowiedziałam się że jestem w ciąży. Co za tym idzie zaczęłam szukać, oglądać w internecie różne rzeczy dla dziecka i się zaczęło. Jest tyle tego wszystkiego, że nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć.. Tysiące pytań, odpowiedzi też w sumie dużo, tylko że każda inna. Dlatego postanowiłam założyć bloga żeby sobie (a może nawet komuś jeszcze) pomóc odnaleźć się w tym wszystkim.
Wózek 3w1 czy 2w1 i fotelik?
Pieluchy tetrowe, flanelowe, bambusowe czy muślinowe?
Które kosmetyki dla dziecka?
Jakie łóżeczko?
Tysiące ubranek?
Leżaczki, zabawki..
Moje pytania się nie kończą, w związku z tym pewne rzeczy chcę przetestować teraz, a później jak Maluszek się urodzi postaram się zweryfikować pierwsze spostrzeżenia. 
CO z tego będzie? Zobaczymy.

Mam nadzieję, że uda mi się uporządkować różnego rodzaju informacje i wybrać te, z których chcę korzystać.

Pierwszy bardziej "fachowy" post pojawi się za jakiś czas. Zamówiłam różnego rodzaju pieluchy, opiszę co i jak, które według mnie są najbardziej delikatne, wstawię zdjęcia i zobaczymy co będzie dalej :-)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyprawka moim okiem

        Jakiś czas temu pisałam o wyprawce czysto aptecznej, dzisiaj pragnę podzielić się tym, co w naszej wyprawce dla Maluszka i dla mn...