niedziela, 27 stycznia 2019

Atelier Mamy Testuje: HiPP oliwka pielęgnacyjna




        W ubiegłym roku zakupiłam w znanej drogerii (w promocji) kilka kosmetyków dla skóry dziecka, teraz postaram się przeanalizować skład (chociaż w teorii) i moje subiektywne wrażenia.






HiPP oliwka pielęgnacyjna sensitive z naturalnych olejków od 1.dnia życia

Butelka sama w sobie jest przyjemna w dotyku, ma całkiem ładny, delikatny zapach. Nie stosowałam na skórze dziecka, natomiast na dłoni pozostawia przyjemny i zapach, i uczucie.

Skład: 
1. Helianthus Annuus Seed Oil - olej tłoczony z pestek słonecznika
2. Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów
3. Tocopherol - witamina E
4. Parfum - kompozycja zapachowa

Działanie: głównie pielęgnacyjne, nawilżające, nadaje się również do delikatnego masażu.

Biorąc pod uwagę skład, nie jest źle, praktycznie same oleje roślinne. Nie zawiera silikonów czy parabenów.

Wyprodukowano w Niemczech.
Producent: HiPP Polska Sp. z o.o.
ul. Puławska 303
02-785 Warszawa

Po jednym zastosowaniu na skórze suchej nie pozostawia jakiegoś wrażenia ultra nawilżenia, być może po dłuższym stosowaniu uczucie się zmienia.

Bardzo podoba mi się butelka, po polaniu oliwką nie powinna robić się śliska, natomiast to tylko i wyłącznie przypuszczenie.

Cena waha się w granicach: 15-18zł (lub promocyjne)
Pojemność: 200ml

Zdjęcie mojego autorstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyprawka moim okiem

        Jakiś czas temu pisałam o wyprawce czysto aptecznej, dzisiaj pragnę podzielić się tym, co w naszej wyprawce dla Maluszka i dla mn...