sobota, 9 lutego 2019

Pod górkę



     Czasem jest w życiu tak, że najpierw wszystko jest ok, a później wszystko, dosłownie wszystko idzie kiepsko. Pewnie nie powinnam narzekać, bo na pewno zdarzaj się, że inni są w gorszej sytuacji, ale w końcu to moje miejsce w sieci i będę pisać co mi się podoba :-)


      Dotychczas przebieg mojej ciąży był poprawny, żadnych większych problemów, bóli czy czegokolwiek. Trochę mdłości, trochę gorszego samopoczucia i tyle. 


        Natomiast kilka dni temu zaczęło być "pod górkę". Z wyników krzywej cukrowej zdiagnozowano u mnie cukrzycę ciążową, a na domiar złego szyjka macicy zaczęła się dość mocno skracać i nasza ginekolog prowadząca zaleciła pessar. W związku z tym od kilku dni jestem "słodką mamą" - choć wyniki są na granicy i mam założony pessar, a dodatkowo mamy "leżakować". Ja, osoba która nie może zbyt długo wysiedzieć w jednym miejscu muszę spędzać większość czasu leżąc, a do porodu zostało nam jeszcze trzy miesiące. Pociesza mnie fakt, że z Dzieciątkiem na razie jest wszystko w porządku, rozwija się ładnie i waży już 1kg :-)



     Ponadto nasza lekarka prowadząca zaleciła nam mnóstwo leków i powiem szczerze, że mimo mojej kilkuletniej kariery w aptece jestem w szoku. Do leków jeszcze wrócę w następnych postach. 

    Teraz jesteśmy na etapie przystosowywania się do nowych warunków panujących w domu, nowej diety i zaleceń lekarskich. Najważniejsze jest dla nas zdrowie Malucha i to przyświeca nam wszelkie niedogodności. Jak już się zobaczymy o wszystkim co "złe" zapominamy.


    Za to mam więcej czasu na siedzenie i poszukiwanie różnych cudów internetowych :-) Ostatnio dotarł do nas "nowy" zakup pt. Leżaczek-bujaczek-kołyska. Jak tylko będę mogła to porobię fotki i wstawię. Generalnie jestem zachwycona jakością materiałów i tym, że dość szybko i łatwo można go złożyć, a po złożeniu mieści się w szafie. 



    Na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam serdecznie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyprawka moim okiem

        Jakiś czas temu pisałam o wyprawce czysto aptecznej, dzisiaj pragnę podzielić się tym, co w naszej wyprawce dla Maluszka i dla mn...