wtorek, 5 marca 2019

Wyprawka apteczna wg Atelier Mamy




      Ostatnio postanowiłam sobie spisać co potrzebujemy dla Maluszka z rzeczy "aptecznych":


  • maść do natłuszczania pupy - Linomag "zielony" 
  • podkłady 60x90 - tutaj wybrałam podkłady Protectiva, z uwagi na osobiste przekonania i cenę - wg moich informacji są to jedne z bardziej chłonnych podkładów;
  • octenisept do odkażania;
  • sól fizjologiczna w ampułkach;
  • gaziki nasączone spirytusem;
  • paracetamol w płynie - Pedicetamol;
  • ibuprofen w czopkach 60mg; 
  • termometr bezdotykowy - Tech Med F03BB - firma wg mnie się sprawdza, a na sam termometr rzadko przyjmowałam reklamacje plus dobra współpraca z firmą (szybka reakcja);
  • płatki bawełniane Kindii; 
  • witamina D w kroplach z pompką;
  • aspirator do noska - Colibri;
  • butelka na wszelki wypadek - jakaś malutka, podręczna;
  • mleko dla noworodków gotowe 90ml - kilka sztuk w razie "W";
  • inhalator;
  • sól morska dla niemowlaka - ja chyba kupię Disnemar niebieski;
  • gaziki 5x5;
  • probiotyk w kroplach;
  • smecta;
  • elektrolity; 

     Oczywiście nie wszystkie z tych rzeczy kupowaliśmy od razu, części nawet jeszcze nie mamy, a część zostawimy na później. Natomiast biorąc pod uwagę moje doświadczenia wolę mieć jak najwięcej takich rzeczy pod ręką, żeby później się nie stresować albo biegać z dzieckiem po aptekach.




Zdjęcie własne. 
Pozdrawiam, 
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyprawka moim okiem

        Jakiś czas temu pisałam o wyprawce czysto aptecznej, dzisiaj pragnę podzielić się tym, co w naszej wyprawce dla Maluszka i dla mn...